Arthridea Adhoc-az ízületi gyulladásra

24 990,00 Ft

A kutyák, macskák és lovak izom- és csontrendszerével kapcsolatos problémák általában alattomosan és észrevétlenül alakulnak ki  aztán egyre erőteljesebben kerülnek előtérbe. A gazdik már csak azt veszik észre, hogy kedvencük nehezen kel fel, fájdalmai vannak. Azoknak ajánljuk, akik kémiai anyagok nélkül vagy azokat kiegészítve akarják támogatni kedvencük csontozatát.. Kifejezetten jótékony hatással van azokra az állatokra  akiket megvisel az időjárás változás és ízületi gyulladással küszködnek.

Nincs készleten

A kutyák, macskák és lovak izom- és csontrendszerével kapcsolatos problémák általában alattomosan és észrevétlenül alakulnak ki  aztán egyre erőteljesebben kerülnek előtérbe. A gazdik már csak azt veszik észre, hogy kedvencük nehezen kel fel, fájdalmai vannak. Azoknak ajánljuk, akik kémiai anyagok nélkül vagy azokat kiegészítve akarják megtámogatni kedvencük szervezetét. Kifejezetten jótékony hatással van azokra az állatokra  akiket megvisel az időjárás változás.

Arthridea Adhoc-az ízületek Speedy Gonzalese

✔  egyedi recept a legerősebb növényi kivonatokból

✔  gyorsan csökkentheti az állat fájdalomérzetét

✔  ideális kiegészítő gyulladás, ízületi fájdalom, megerőltetés, vagy traumás sérülés kezelésénél

✔  könnyű alkalmazás a folyékony állagnak köszönhetően

Hatóanyagok az Arthridea Adhockban

✔ vadgesztenye-kivonat: serkenti a vérkeringést,erősíti az érfalakat és gyulladáscsökkentő hatasú

✔ körömvirág-kivonat: gyulladáscsökkentő, antibakteriális és fertőtlenítő hatású

✔ árnika-kivonat:  tágítják a hajszálereket és vérbőséget okoznak. Különösen hatásos különféle rándulások, ficamok és zúzódások esetén

✔ fekete nadálytő-kivonat:  gyulladáscsökkentő,a váll, a könyök, a csukló, a csípő, a térd ízületi fájdalmaira egyaránt alkalmazható

✔ gingko- tinktúra: véralvadásgátló, vérkeringés javító

✔ ördögcsáklya tinktúra:gyulladáscsökkentő,a csontok és az ízületek karbantartója, segíti a rugalmasságukat

✔ fűz-tinktúra: fájdalomcsillapító és gyulladáscsökkentő hatású

Különbségek az Arthribasis, az Arthridea és az Arthridea-Adhoc között

E három termék mindegyikének más a célja, de együttesen az ízületi problémák professzionális kezelésére szolgálnak.

✔ Arthribasis: alapellátás idősebb állatoknak akiknek nincsenek még  súlyos tüneteik de már láthatóan az  ízületi kopások elkezdődtek

✔ Arthridea : előrehaladott mozgásszervi károsodásnál és gyulladásos elváltozásoknál

✔ Arthridea Adhoc: kúra szerűen alkalmazandó

Ez még talán érdekelhet