Ortocanis - Könyökvédő szimpla kutyáknak

12 990,- Ft

Az a termék megvédi a kutya mellső könyökének lehetséges sérüléseitől és a további kopásoktól, amelyben manapság egyre több kutya szenved, a könyökízületi diszplázia. A tünetek a sántaság és a láb duzzanata. A könyökvédő javítja a könyök teljesítményét, csökkentve a fájdalmat és a gyulladást.

A kutya könyöktartót műtét előtt és után, valamint reumatológia arthritis esetén használható; például osteoarthritis, OCD (porcbetegség) ED(könyökízületi diszplázia).

Pozíció
Méret
Készleten

ORT004DS
3 elem

Könyökvédő kutyák számára

Védelmet nyújt a könyök porc sérülései ellen illetve segítséget nyújt a további kopásoktól.

Amikor a kutyánknak problémái vannak a könyökízületekkel, a látható tünetek a sántaság vagy az ízületi merevség. Amikor a kutya lábán láthatóak ezek a tünetek, a könyökvédő használata ideális segítség. Nem túl erős mozgatással, masszírozással lehet kombinálni, hogy ellensúlyozza az ízület gyulladása által okozott nyomást.A könyökvédő hozzájárul a hőmérséklet növekedéséhez azáltal, hogy az izom nagyobb oxigénellátást biztosít, és javítja a vérkeringést.Sok kutya számára a könyökvédő döntő jelentőségű lehet az ízületi problémákhoz való alkalmazkodásban. Ez a termék csökkenti a fájdalmat, a gyulladást és lehetőséget ad az izmoknak a megfelelő pihenésre.

Könyöktartó a kutyák számára

Használati útmutató

Ezt a kutya könyöktartót az ízület alatt és felett kell beállítani két tépőzáras heveder segítségével majd be kell csatolni.

Méretek:

Méret Könyök körkerülete
XS

7,5 - 11,5 cm

2.9 - 4.3 inches

Cocker Spaniel, Whippet

11,6- 16 cm

4.3 - 6.3 inches

Collie, Springer Spaniel

16,1 - 20,5 cm

6.3 - 8 inches

Labrador, Dalmatian

20,6 - 25 cm

8 - 9.8 inches

German Shepherd, Golden Retriever
XL

25,1 - 32 cm

9.8 - 12.6 inches

Rottweiler

Fontos, hogy a méret megfelelő legyen kutyánk számára, mivel a könyöktartót úgy fejlesztették ki, hogy megóvja az ízületet, és ne korlátozza a mozgást.

Könyökvédő