Balto - Csánk rögzítő merevítővel

27 990,00 Ft

Ezt a merevítőt olyan körülmények között alkalmazzuk, amelyek elváltozásokat okoznak a csánkízületben, olyan tünetekkel, mint a fájdalom, sántaság vagy a mozgás nehézsége.

Méret
Készleten

BTHock
3 Elemek
MIRE VALÓ?

A fájdalom, a sántaság és a neuromuszkuláris nehézségek többé már nem jelentenek problémát.
Ezt a merevítőt olyan körülmények között alkalmazzák, amelyek elváltozásokat okoznak a csánkízületnél, olyan tünetekkel, mint fájdalom, sántaság vagy a mozgás nehézsége. A merevítő sín nélkül is alkalmazható olyan betegségek esetén, mint az ízületi gyulladás és az arthrosis. Az általa nyújtott kompresszió ugyanis megnöveli a vérnyomást a csánk területén, emelve ezzel a hőmérsékletet. Ez csökkenti a fájdalmat.
Műtét után is kiváló.

ELŐNYÖK

Stabilizáló hatás és a terhelés csökkentésére: a csánk merevítő segít a gyors helyreállításban, elkerülve a másodlagos károsodásokat. A merevítő hatása javítja a szalagok munkáját, csökkenti a fájdalmat; a csökkent terhelés aztán enyhíti a sérült részt, segít csökkenteni a fájdalmat és bizonyos esetekben a duzzanatot. Mindezt anélkül, hogy megakadályozná a kutyát a szokásos mozdulatokban és biztosítaná az izmok kiváló hajlítását és rugalmasságát, miközben a szalagok összehúzódnak.

JELLEMZŐK
  • Lélegző anyag.
  • Kiváló viselhetőség.
  • Kézzel mosható.
  • A csánk merevítő műtét előtt és után is használható.
  • A csánk merevítő termék merev síneket tartalmaz-lásd a képeket

MÉRETEK

Öt méretben kapható:

Méretek Súly Fajták *
XXS 2-5 kg Csivava, pomerániai
XS 5-8 kg Jack Russel, Shih Tzu
S 8-25 kg Border Collie, uszkár
M 25-35 kg Szetter, Angol Bulldog
L 35-50 kg Német juhász, Retriever, Rottweiler
XL 50 kg felett Bernáthegyi, Dog, Újfundlandi

* Figyelem: a javasolt fajták pusztán tájékoztató jellegűek, a merevítő méretének meghatározásához mérje meg a megadott súlyt.

Ez még talán érdekelhet