Megérkezett a rendelésed és élni szeretnél az elállás jogával?

A vevőnek jogában áll, a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást jelezheted e-mailen, telefonon, írásban, vagy személyesen is.

A vevő az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (ii.5.) Kormányrendelet 4.§ és 5.§ szerint.

A vevő az elállási jogát az áru használata előtt jogosult gyakorolni! A visszaküldött áru nem lehet megrongált vagy használt, kivéve az általánosan elfogadható, szükséges használati minimumot, mint a felpróbálás és a termék átnézése. A visszaküldött terméknek tartalmaznia kell a terméken szereplő papír függőcímkét illetve az eredeti csomagolást.
Amennyiben a visszaküldött áru rongált, hiányos, használt, piszkos vagy szőrös az Ortopet elutasíthatja a pénzvisszafizetés lehetőségét.

A termékhez, minden esetben az eredeti számlát mellékeld.

A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, utánvételesen feladott csomagot nem áll módunkban átvenni!

Pénzvisszafizetés igénylése esetén csak banki átutalás útján kerül teljesítésre a vételár visszatérítése a vevő által megadott bankszámlaszámra vagy arra a számlára, amelyről a kártyás fizetés megtörtént. Ehhez kérjük add meg a bankszámla számot, és a számlához tartózó nevet. Külföldi rendelés esetén a bank nevét, IBAN és SWIFT kódot is kérjük.

A vevő elállása esetén az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül belül visszatérítjük.

A visszaküldés folyamata

1. Vendégként, vagy regisztált vásárlóként szeretnél visszaküldeni?
Ha VENDÉGKÉNT vásároltál, szükségünk lesz egy kitöltött elállási nyilatkozatra. Letölthető verzióját a Vendég-követés oldalon találod. Lépj be a rendelés azonosító és a rendeléskor megadott email címeddel. A rendelés azonosítót a küldött emailben találod, 9 db betűből áll.
REGISZTRÁLT VÁSÁRLÓKÉNT online tudod jelezni, és nyomon követni a termék visszaküldés folyamatát. Bejelentkezés után a Fiókom menüpont alatt található Rendelés előzmény és részletek oldalon a megfelelő rendelést a Részletek gombon keresztül éred el.
Ha szeretnéd inkább online intézni az igénylést, a Vendég-követés oldalon még lehetőséged van regisztrálni egy jelszó megadásával.
Ellenkező esetben töltsd le az oldalon található ELÁLLÁSI NYILATKOZATOT, majd nyomtasd ki, és kitöltve melléled a csomaghoz.
Amennyiben a visszaküldési időn belül vagy, a rendelt termék(ek) táblázatában bal oldalt KI TUDOD JELÖLNI azon termék(ek)et, amit vissza szeretnél küldeni.
Szükséges esetén, a táblázat alatti szövegmezőbe ne felejtsd el megadni a banki adatokat. A Visszárú kérés gombbal fogod elindítani a folyamatot.
2. Visszárú csomag összekészítése
Ha lehetséges, biztonságosan csomagold vissza a terméket / termékeket az eredeti rendelési dobozba, ha nem használj a szállításhoz megfelelő csomagolást.

Az ELŐRE KITÖLTÖTT VISSZAKÜLDÉSI CÍMKÉT megtalálod a fent említett oldalon a Visszárú címke letöltése gomb alatt. Nyomtasd ki, és ragaszd a dobozra.

Fontos, hogy az eredeti számlát is mellékeld a csomagolásban.
A számlát email, csatolmányként küldtük el neked, de ha regisztrált vásárlóként rendeltél, megtalálhatod a fiókodban a rendelés részletei között is.

Vendégként vásárolva, szintén mellékeld az elállási nyilatkozatot a csomaghoz.
Futárral való küldéshez, vagy saját címke készítéséhez szükséges adatok:

Ortopet Shop
Budapest
Csata utca 32.
1135
info@ortopet.hu
+36301942078
3. A csomag beérkezése
A beérkezéstől számított 1-3 munkanapon belül ellenőrizzük a visszaküldött termék / termékek állapotát, melyről emailben értesítünk. Az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül belül visszatérítjük a megadott bankszámlaszámra vagy arra a számlára, amelyről a kártyás fizetés megtörtént.